מיתוג עסקי

שם משתמש: סיסמה:
דף הבית אודות
שירותי ביזנסטון
שאלות נפוצות צור קשר
מיתוג עסקי- קולי והקשר בינהם

מיתוג עסקי -  מיתוג קולי

מיתוג קולי נכון יגדיל את המכירות של העסק שלך! 

הכיצד אתם שואלים?! כמה פעמים מצאתם את עצמכם מזמזמים ג'ינגל של חברה מסויימת בלי לשים לב? מכירים את הסאונד של מיקרוסופט כשמפעילים את המחשב? כמובן שכן. זהו כוחו של המיתוג הקולי! חוש השמיעה בעל משמעות רבה. קשה לתאר עולם ללא השמיעה וכמובן הראייה. כעסקים חשוב לנו לשמור על המיתוג עסקי של העסקחברה: כרטיסי ביקור, לוגו, טלפון קווי וסלולרי, אתר אינטרנט, חולצות לעובדים ועוד ועוד... 
מבוא ע"פ ויקיפדיה:
שמיעה היא החוש המאפשר לקלוט קולות וצלילים.
שמיעה אבסולוטית היא היכולת לזהות צליל בשמו על פי תדר בלבד.

לצורך ההסבר אשאל כמה שאלות:

  1. האם המליצו עליכם כעסק? שמחתם לקבל לקוח פוטנציאלי מלקוח אחר או חבר? האם המלצת לחבר על עסק אחר?
  2. בהמשך לשאלה הקודמת: מה גרם ללקוח זה או אחר להמליץ עליכם? מה גרם לכם להמליץ על חברה זו או אחרת?

תשובות לשאלות אלו יבהירו את התמונה:

  1. אם המליצו עליכם אז סימן שאתם עושים עבודה טובה ונותנים שירות אדיב.  כל עסק פורש שטיח אדום בפני לקוח מומלץ שהרי הוא כבר קיבל המלצה מפה לאוזן  חיובי על השירות שלנו ממקור אובייקטיבי.
  2. על מנת שאתם תמליצו על עסק מסוים או לחילופין על מנת שלקוח ימליץ עליכם חייב שייתקיימו 2 התנאים הבאים:
    1. הלקוח מרוצה מהשירות שקיבל
    2. הלקוח נזכר בכם!

כאשר 2 תנאים אלו מתקבלים לקוח מרוצה נזכר להמליץ עליכם. מה לעשות המלצות מפה לאוזן חיובי הינו פרסום אמין אך אחוז ההמלצות נמוך... להבדיל אלפי הבדלות פרסום מפה לאוזן שלילי רץ פי 100 מפה לאוזן חיובי. למה?! מכיון שלקוח לא מרוצה בוודאי נזכר כל הזמן.  ישנם מחקרים בדוקים איך להעלות את ערך של חברתכם בעיני הלקוחות,לגרום להם להיזכר, למקסם את פרסום מפה לאוזן החיובי  וכתוצאה מכך להגדיל את המכירות שלכם

 אז למה אתם מחכים? אל תחכו לשלב של "אני רוצה כי לכולם יש" תהיו מובילים, תהיו חדשניים, שיווק קולי עושה אתכם כאלה...

לקבלת ייעוץ ולהזמנת  מיתוג עסקי ומיתוג קולי או ויזואלי באמצעות שירותי קריינות ואו הפקת מדברים וידאו- וידאו אינטראקטיב 
התקשרו  077-7909697 או באמצעות טופס
צור קשר

 טיפ: לקבלת טיפים ומאמרים שיווקים חינם ישירות למייל שלכם אחת לחודש ימים. הירשמו לרשימת התפוצה כאן

סלוגן - עושה את כל ההבדל
אתר אינטרנט זה לא עיתון
צליל רגיל, פאנטון או ביזנסטון?
מכשירי הסלולר ככלי שיווקי
הכוח של הנייד
ההבדל בין מיצוג לבין מיתוג
הופכים דקה אבודה לדקת עבודה
המתנה נעימה או המתנה נעימה ואפקטיבית
נבנה על ידי בניית אתרים - שיווק ויראלי